Verzending en levering
Bestellingen binnen de EU worden standaard verstuurd via GLS. Je ontvangt een track & trace email zodra je pakketje op het GLS depot binnenkomt en is gescand. Vanaf dat moment weet je altijd waar je pakketje zich bevindt, o.a. via live-tracking. Wil je je pakket laten versturen naar een postbus adres? Neem dan even contact met ons op.
LEVERTIJD NEDERLAND EN BELGIË
Afhankelijk van het tijdstip van ontvangst van je bestelling wordt deze dezelfde of eerstvolgende (werk)dag verwerkt. Binnen 1-2 (werk)dagen heb je je bestelling dus in huis. Is (een deel van) je bestelling niet op voorraad krijg je van ons hierover meteen bericht. Evt. wordt je bestelling (zonder extra kosten) in deelzendingen verstuurd. In uitzonderlijke gevallen hanteren we het wettelijke maximum van 30 dagen als uiterste termijn om de verzending af te kunnen ronden. Heb je met spoed iets nodig, neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken.
GLS, LIVE TRACK & TRACE EN GEMISTE BEZORGING
Bij GLS geniet je van moderne en flexibele bezorging. Wanneer je e-mailadres bij GLS bekend is, ontvang je vooraf een bericht waarin je je bezorgvoorkeur kunt aanpassen. Zoals een andere bezorgdatum, levering bij een GLS-Punt of een eenmalige toestemming om je pakket op een veilige plek achter te laten.
Op de dag van bezorging kun je via Track & Trace precies zien wanneer jouw pakket wordt geleverd. Ben je niet thuis en kan het pakket niet bij buren worden afgeleverd? Dan laat GLS een Niet-Thuis-Bericht voor je achter. Via de link in dat bericht kun je zelf kiezen voor een nieuwe bezorgdatum, aflevering bij een GLS-Punt of locker, of om het pakket zelf af te halen.
VERZENDKOSTEN NEDERLAND
€5,95 bij bestellingen tot €49,-. Wij verzenden je bestelling gratis vanaf €49,-.
VERZENDKOSTEN BELGIË
€8,95 bij bestellingen tot €49,-. Wij verzenden je bestelling gratis vanaf €49,-.
VERZENDKOSTEN OVERIGE LANDEN
Op aanvraag.
SPOEDZENDINGEN
Heb je met spoed iets nodig? Neem contact met ons op. Dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Eventuele bijkomende (koeriers)kosten worden apart in rekening gebracht.
VERZENDADRES WIJZIGEN NA AFRONDEN BESTELLING
Heb je je bestelling afgerond en betaald, maar wil je het verzendadres toch wijzigen, neem dan z.s.m. contact met ons op. Indien je bestelling al is aangeboden aan de pakketdienst kunnen wij helaas niets meer wijzingen. Is je bestelling nog niet verstuurd, passen we het verzendadres uiteraard graag voor je aan.

